יעלון להורים: "נכונו לכן וגם לנו, עוד שעות ארוכות וקשות של מתח, ספקות וחוסר ודאות"

אבי יעקב No Comments on יעלון להורים: "נכונו לכן וגם לנו, עוד שעות ארוכות וקשות של מתח, ספקות וחוסר ודאות"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, סיים לפני שעה קלה פגישה עם משפחות החטופים שאער, פרנקל ויפרח. בפגישה השתתפו הורי הנערים, ונציגי המשטרה וצה"ל שעומדים בקשר עם המשפחות.

במהלך הפגישה עדכן שר הביטחון יעלון את המשפחות בהתקדמות החקירה עד כה ובפרטי המבצע המתקיים מאז יום שישי לאיתורם של גיל-עד, נפתלי ואייל ולהנחת היד על החוטפים ושולחיהם.

במהלך הפגישה אמר שר הביטחון למשפחות: "אנחנו נפגשים כדי שאעדכן אתכן בשלב בו אנו נמצאים. אני מבקש קודם כל לחזק את ידיכן. אתן משדרות עוצמה ועמידה איתנה. באירועים כאלו אחד הדברים החשובים ביותר זו עמידתכן, וזה מעורר הערכה. אנו בעיצומו של מבצע שמטרתו להגיע לחוטפים ולחלץ את הבנים. המבצע מתפתח כל הזמן, ביום ובלילה, ויש פעולות רבות שמתבצעות בשטח, וכל עוד אין לנו הוכחה אחרת, הנחת העבודה שלנו היא שהבנים חיים. עד עתה לא הייתה לקיחת אחריות, ולא הופנתה אלינו כל דרישה.

"מטרתן של הפעולות שאנו מבצעים היא להגיע כמה שיותר מהר אל החוטפים והבנים. אנחנו מרכזים מאמץ מודיעיני ומבצעי גדול, הכולל סריקות מדוקדקות של השטח. נכונו, בראש ובראשונה לכן וגם לנו, עוד שעות ארוכות וקשות של מתח, ספקות וחוסר ודאות. איננו יודעים כמה זמן זה יימשך, ונדרשים אורך רוח וסבלנות. הדרך להגיע אל הבנים ואל החוטפים היא מה שאנו עושים עכשיו. אין משהו שמגביל את הפעולה. כל היכולות המודיעיניות והמבצעיות של צה"ל, השב"כ ומשטרת ישראל עומדות בעדיפות עליונה לטובת הפעולה. לא נרפה עד שנניח את ידנו על החוטפים ונשיב את הבנים.

"נקטנו גם בכמה פעולות במקביל, שנועדו לפגוע בתשתיות חמאס ביהודה ושומרון. הלילה עצרנו אנשי חמאס משוחררי עסקת שליט, כשהמסר הברור הוא שלא רק שאנחנו פועלים לשחרר את הבנים, אלא גם שכשיש חטיפה אנחנו נחזיר לכלא את מי ששחררנו".



0 תגובות